Regulamin
WSTĘP
1. Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji apartamentów za pośrednictwem serwisu internetowego www.luluapartments.pl .
2. Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
3. Poniższy regulamin stosuję następującą terminologię:
Gość – Najemca
Operator - wynajmujący Apartament / zarządca strony www.luluapartments.pl, którym jest : X-commerce Zbyszko Prętkowski, ul. Szkolna 35, 78-132 Grzybowo , NIP : 6711689335
Apartament – lokal mieszkalny będący przedmiotem najmu
REZERWACJA
- Rezerwacja apartamentu oznacza jednocześnie akceptację regulaminu.
- W celu dokonania rezerwacji należy skorzystać z formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.luluapartments.pl lub skontaktować się telefonicznie w godzinach od 8.00 do 21.00 pod numerem +48 729 116 860. Dane, które należy podać to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, wskazany apartament, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie, godzinę przybycia oraz adres email na potrzeby rejestracji rezerwacji.
- Potwierdzenie rezerwacji ze strony Klienta jest jednoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia umowy wynajmu apartamentu.
- Potwierdzenie rezerwacji ze strony Operatora oznacza przyjęcie oferty i skutkuje zawarciem umowy wynajmu apartamentu.
- W ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia wstępnej rezerwacji ( o ile nie zostało ustalone inaczej) Gość zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 30% ogólnych kosztów pobytu. Wpłaty należy dokonać na następujący rachunek bankowy: dla przelewów krajowych w PLN : 93 1140 2004 0000 3202 8449 7845. Za datę wpłaty uznaje się datę uznania wskazanego rachunku bankowego.
- W przypadku braku zapłaty zadatku w ustalonym przez strony terminie Operator ma prawo do odstąpienia od umowy.
- Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Gość wpłaca przed przyjazdem przelewem na konto Operatora lub gotówką/kartą w dniu przyjazdu. Na poczet ceny zaliczeniu ulega zapłacony zadatek.
CENY ZA WYNAJEM
- Obowiązujące ceny wynajmu apartamentów podane są na naszej stronie internetowej www.luluapartments.pl
- Cena wynajmu nie uwzględnia Opłaty Klimatycznej, którą należy uiścić podczas zameldowania (gotówką lub kartą). Stawka opłaty klimatycznej dla Miasta Kołobrzeg w roku 2024 to 6,20 zł za osobę, za każdą dobę pobytu.
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie pozostałe podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media , prąd, woda.
- Cena podana przy danym apartamencie jest ceną za jego wynajem na dobę w danym okresie, bez względu na liczbę osób w nim przebywających, lecz nie większą niż jest to przewidziane dla danego apartamentu.
- Opłata za przygotowanie Apartamentu doliczona jest do ceny pierwszej doby pobytu i wchodzi w skład ceny, jaka jest zaprezentowana Gościowi za cały pobyt.
PRZYJAZD I WYJAZD KLIENTÓW, ODBIÓR KLUCZY, PŁATNOŚĆ
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego
- Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do 22.00.
- Opuszczenie apartamentu przez Klienta w ostatnim dniu pobytu powinno nastąpić do godziny 11:00. Przekazanie kluczy oraz odbiór apartamentu przez przedstawiciela Operatora odbywa się zawsze w apartamencie po wcześniejszym zgłoszeniu przez Gościa i ustaleniu godziny odbioru.
- Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin przyjazdu i wyjazdu.
- W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie Operatora. W razie braku kontaktu z Gościem, Operator zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
- Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem .
- Wymagana jest wpłata kaucji zabezpieczającej w wysokości 300 zł w formie preautoryzacji na karcie debetowej/kredytowej. Kaucja jest zabezpieczeniem na wypadek wystąpienia szkód lub zniszczeń. Kaucja ta jest zwracana (preautoryzacja jest odblokowywana) w przeciągu 48 godzin od wymeldowania, o ile podczas pobytu Gościa nie wystąpiły żadne szkody lub zniszczenia w wynajmowanym Apartamencie. W przypadku wystąpienia szkód lub zniszczeń, Operator zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty równej kosztom napraw powstałych szkód lub zniszczeń z kwoty kaucji.
- Opłatę za pobyt uiszcza się z góry przelewem w całości przed przyjazdem lub gotówką/kartą w dniu przyjazdu pomniejszoną o wpłacony zadatek .
- Operaot udostępnia apartament po uiszczeniu 100% wartości rezerwacji oraz po dokonaniu wpłaty kaucji (dokonaniu preautoryzacji na karcie debetowej lub kredytowej), okazaniu dokumentu tożsamości oraz opłaceniu Opłaty Klimatycznej.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Niezależnie od warunków dot. parkingu dla wybranego Apartamentu Operator informuje, a Gość przyjmuje do wiadomości, że parking jest niestrzeżony, Operator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony pojazd ani znajdujące się w nim mienie.
OBOWIĄZKI KLIENTA
- Gość zobowiązuje się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
- 2. W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
- 3. Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy najmu bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Gościowi pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Gość zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów AGD/RTV, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
- W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Gościa apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu.
- W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Gość powinien zawiadomić o tym fakcie Operatora.
- Gość odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu, a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu i montażu nowego zamka lub wkładki antywłamaniowej.
- Gość ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Gość nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów i ładowarkami do telefonów komórkowych.
- Ze względu na bezpieczeństwo i komfort gości palenie papierosów / używanie świec w apartamencie jest zabronione! Miejsce, w którym można palić papierosy w zależności od konkretnego apartamentu wyznaczy w dniu zawarcia umowy przedstawiciel Operatora. W przypadku złamania zakazu palenia Gość jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500 zł.
- Operator zezwala na pobyt Gości ze zwierzętami domowymi (koty, psy) po uiszczeniu opłaty w kwocie 100 zł za pobyt, za zwierzę. Opcja dopłaty za pobyt zwierzęcia jest udostępniona w panelu rezerwacyjnym (podczas rezerwacji należy wybrać dodatek - "Pobyt zwierzęcia". System doliczy wtedy dopłatę do ogólnego kosztu pobytu.
- Operator ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody na mieniu Operatora lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.
- Gość ma obowiązek zamykania drzwi i okien każdorazowo przed wyjściem z Apartamentu. Operator nie odpowiada za ewentualne kradzieże mienia Gościa zaistniałe podczas jego pobytu w Apartamencie.
- Obowiązuje zakaz dorabiania kluczy do Apartamentu przez Gościa.
REZYGNACJA , BRAK PRZYJAZDU KLIENTA , ZMIANA WARUNKÓW UMOWY
- Informacje o zmianie lub rezygnacji z rezerwacji należy skierować do Operatora w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty e-mail ( biuro@luluapartments.pl).
- W przypadku rezygnacji przez Klienta z rezerwacji w okresie krótszym niż 7 dni od ustalonego terminu przyjazdu, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Brak przyjazdu Klienta lub kontaktu z jego strony w umówionym dniu przyjazdu skutkuje zwolnieniem apartamentu do ponownej rezerwacji następnego dnia.
- Operator nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Najemcę okres pobytu
- W razie sporów mogących wyniknąć z realizacji umowy strony będą dążyć do ich polubownego rozstrzygnięcia, a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia strony poddadzą spór pod rozstrzygniecie Sądu Powszechnego.
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej warunków pobytu, standardów obsługi, innych czynników, za które Operator odpowiada i na które ma wpływ. Gość ma prawo dochodzenia roszczeń z tytułu reklamacji, stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie w formie pisemnej na adres siedziby firmy dostępny na stronie internetowej www.luluapartments.pl lub w formie elektronicznej na adres biuro@luluapartments.pl. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer rezerwacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 30 dni od jej otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana do Gościa na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny lub drogą telefoniczną. W przypadku uwzględnienia reklamacji Gość otrzyma rekompensatę w wysokości proporcjonalnej do poniesionej szkody.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Ewentualne przedmioty użytku osobistego pozostawione w apartamentach przez Naszych Gości zostaną odesłane na wskazany przez nich adres na ich koszt.